ZWROTY | REKLAMACJE
ZWROTY
SPRAWDŹ JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT
1. WYPEŁNIJ FORMULARZ
Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być w oryginalnym opakowaniu, kompletny i nie nosić śladów użytkowania.
2. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
Zapakuj zwracany produkt w oryginalne opakowania i dobrze zabezpiecz paczkę.
Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi klient.
Wyślij na adres:
4stories Hanna Waskowska
ul. Źródlana 33B, 05-090, Laszczki
Nie ma możliwości dostarczenia osobiście paczki na powyższy adres. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz nie odbieramy paczek z punktów odbioru.
3. OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ
Po otrzymaniu i sprawdzeniu paczki zostanie zlecony zwrot środków, w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności.
REKLAMACJE
SPRAWDŹ JAK REKLAMOWAĆ PRODUKT
1. WYPEŁNIJ FORMULARZ
FORMULARZ REKLAMACYJNY (POBIERZ)
Staramy się aby produkty były wykonane z najlepszych materiałów z dużą starannością. Jeśli coś stanie się z Twoją biżuterią, możesz w okresie dwóch lat złożyć reklamację. Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki.
2. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
Zapakuj produkt, dołącz formularz i wyślij na adres:
4stories Hanna Waskowska
ul. Źródlana 33B, 05-090, Laszczki
Nie ma możliwości dostarczenia osobiście paczki na powyższy adres. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz nie odbieramy paczek z punktów odbioru.
3. OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji, podjętej po rozpatrzeniu Twojej reklamacji. W pierwszej kolejności postaramy się naprawić lub wymienić Twój produkt na nowy. Jeśli nie będziemy w stanie tego wykonać, zwrócimy Tobie środki za przesłany do nas produkt.